Thursday, September 10, 2009

ensyvfem

(Foto: meg)

Topp: Bikbok
Skjørt: H&M

Et sommerantrekk trenger ikke å være dyrt. Dette antrekket kostet 175,-!!
Det er sjeldent at jeg handler ting til fullpris om dagen, det er salg overalt.
Salget begynte flere måneder tidliger i år enn hva det har begynt før. I tillegg har butikkene satset på "skikkelig" salg, og ikke noe gammelt skrap på lageret som de ikke har fått solgt tidligere. Hele butikken har vært på opptil 50 %. Sånn kan en student like ;-)
Nå skal jeg ikke akkurat skryte på meg for å ha shoppet så mye, siden Lånekassen (lenge leve Lånekassen) bestemte seg for og ikke være snille med meg dette semesteret. De hadde rett og slett funnet ut at jeg skulle gå på sosialen i år. Etter å ha skrevet et lengre brev om hvor skapet skulle står, bestemte Lånekassen seg for og allikvell være snille med meg. Hurra USA turen i oktober er reddet ;-)))

GOD HELG!!!!

1 comment:

Åshild said...

Så fint antrekk :)