Monday, January 18, 2010

Kamut


Jeg fikk denne uke produktene mine fra iherb.com, bla. Kamut fra Pure Planet.
Jeg bruker nesten bare produkter fra Pure Planet, rett og slett fordi jeg er veldig fornøyd med de!
Denne uken var mannen bak Pure Planet produktene i Norge i forbindelse med med hans nye bok, David Sandoval- Den grønne supermaten!
Boka er på vei til meg, og jeg gleder meg veldig til å få den.
Jeg kommer nå og gå over til Kamut fremfor Purely Greens siden den er å få tak i på iherb.com.

I forbindels med hans besøk i Norge, og om grønn mat er sunt hadde A-magasinet an artikkel om det på fredag!

2 comments:

Anonymous said...

Nice brief and this fill someone in on helped me alot in my college assignement. Say thank you you as your information.

Nina og cocobongoo said...

Tusen takk for hyggelig kommentar hos meg:)
Det der så jo veldig grønt ut;) har dessverre ikke lest/hørt om det før, hva skal det være godt for? (beklager min uvitenhet).
Tusen takk for boktipset:)
Ha en fin dag!
klem
Nina