Friday, August 20, 2010

Jade Rose fra Chanel



Da vi var i Frankrike fikk jeg akutt lyst på beige negler. Hastet innom Sephora og raske med meg denne lakken fra Chanel. Den sist de hadde!
Gikk hjem og google den litt, fant ut at dette er spådd til å bli en av "it" lakkene til Chanel i høst. Jeg synes den var veldig fint på, og holdt seg lenge til å være Chanel. Selv uten over og under lakk.

Sitter akkurat nå med varmruller i håret, er klar for å gå på sommerfest med jobben. Som også blir min avsluttning, mandag begynner jeg i ny jobb.
Er spent på hvordan det blir med varmruller i håret, med kort hår. Lurer på om jeg vil se ut som en sau...

1 comment:

Lykkelinn said...

Nydelig farge!! Og så er det jo morsomt å være en it-girl fra tid til annen også? ;)

Jeg skeiet ut med en neglelakk fra Chanel i taxfreen på Gardermoen jeg, den er kjedelig lyserosa men var akkurat sånn jeg ville ha den. Ikke alle som er it-girls...