Friday, March 16, 2012

Dagene flyr og nå er det helg

(Foto: weheartit.com)
 
Oppstart i ny jobb har vært hektisk, men utrolig gøy. Jeg får være med på masse morsomt, men samtidig er det utfordrende med så masse nytt!
Jeg trener også veldig mye om dagen (faktisk hverdag), så føler dagene går i jobb-trening-møte venninner. Omtrent alle helgene før påske er jeg på farten, og i påsken blir det storbyferie på meg. Rekker nesten ikke å oppdatere bloggen!

Forrige fredag var jeg sammen med noen kollegar fra min gamle jobb. Kjempe koselig, vi snakket og lo i flere timer. Har tatt meg selv i å le av flere episoder eller diskusjoner fra fredag.
Og i går var jeg sammen med noen andre venninner, vi lo fra vi kom til vi gikk. Vi mimret om fra ulike episoder som har skjedd på diverse hytteturer og andre turer vi har hat sammen. Om ikke lenge er det igjen ut på tur, og jeg gleder meg helt villt.
 
Da jeg var i India fortalte de (les: yogaguruer) gjentatte ganger hvor viktig det er å være sammen med mennesker som gir deg god energi. Det får deg til å stresse ned og bli et bedre menneske. De siste året har jeg valgt bort mennesker som ikke gir meg den energien, og det er veldig deilig.

Nå gleder jeg meg en helg uten internett (ikke 3G!), være masse ute i frisk luft, lese bok og kose meg.

God helg alle sammen!

PS! Ref forrige innlegg, godt vi er flere.Takk for bloggtips!

No comments: