Thursday, October 31, 2013

Slip rynkehysteriet


(Foto: Strikkelaura)

Ei av mine venninner som bor i Danmark anbefalte meg boken "Slip rynkehysteriet flot hud uden hokuspokus "som er skrevet av bloggeren bak Beautyspace
Jeg er en beautyjunkie og elsker alt av hud- og kroppspleie produkter. Ikke nødvendigvis fordi jeg tror de hjelper, men fordi de gir meg velvære. Jeg har lenge følgt debatten rundt parabener og miljøfarlige stoffer i produkter, så derfor vekket boken en ekstra stor oppmerksomhet hos meg. Krstine Poulsen som har skevet boken, har lang fartstid i beautybransjen bla. som nordisk salgssjef for Dior
Jeg kjøpte boken (160kr på Adlibris.com), men har foreløpig ikke lest så alt for masse i den. 
Etter jeg hadde kjøpt boken, så jeg at nyeste Stella hadde en omtale om boka.

No comments: