Saturday, January 14, 2006

Ehh...dagbok..DAGbok?


Dette har i hvertfall ikke blitt noe dagbok de siste dagene, ukene og mnd..
På tide og oppdatere.

Hva har skjedd?

Jeg har snart vært 1 år på Storo, strotrives til tusen...sånn ca. det beste stede på jord.
Har begynnt på skole mandag og fredag...faktisk er det overraskene kjekt.
Meget flink lærer..(Jeg disser ikke Jørn, men han hadde LITT for masse kunnskaper til at jeg kunne fordøye det!)

Jeg har blitt skikkelig bitt av strikke basillen..jeg kunne ikke fatte at det var så utrolig gøy.
Siden jeg lærte og strikke i Oktober har utvikling vært kjempe.
Det er bare så UTROLIG GØY!!

Bare i kveld har jeg hekklet ferdig en lue og 2 i går..det går fort i svingene ;)

Legger ved bilde av blånisse lua til Endre :)

1 comment:

Annette said...

Hallå snuppa!:-P

Det var jammen meg på tide at du fikk litt gang på denne blog'en!

Skal hilse fra Endre!
Han er super-duper-fornøyd med nisselua du har stikket! :-)

Klem
Annette