Thursday, June 22, 2006

Pakker i posten og aylar toppen som aldri vokser :(


Aylar toppen min som aaaaaldri vokser...i går kl 20.04 var den 10cm..vi får se i kveld da om den har vokst. Den strikkes på p. 3,5 i HP galmour (der av navnet Aylar).
Historien er som følger:
Stroppen til toppen skal strikkes på strikkelise. Jeg hadde fått en slik strikkelise maskin, men fikk den ikke helt til å virke.
Jeg var hjemme i Stavanger på besøk og spurte pappa om ikke han kunne hjelpe meg..jodda det kunne han..(en anne historie er at hele strikkelise saken gikk i tusen biter, men den ble fiksa igjen..) Pappa utbrøt.."skal du strikke den i den(garnet)??? er ikke det litt Aylar da???" Jeg "ehhh..ja?" *knegg*
Jeg må innrømme at jeg ikke er så glad i den toppen lengre..kansje derfor den tar litt tid...

Så denne toppen går bare under Aylar på strikkcafèn og blandt venner..og hun stakkars Aylar skal faktisk vokse 20cm til...(godt hun ikke er mere en rundt 150cm i virkeligheten...)

(Håper ikke noen søker på Aylar nå og får oppe dette...*lol*)





Jeg har så lyst til å strikke denne kjolen som er på bilde her, av det garnet som er på bilde under...fargen er mocca brunt..ikke svart som det ser ut som!
Har lyst på en lys beig, eller en cream farga underkjole under..vi får se om jeg noen gang kommer så langt..boka og kjolen var et kup..*kvinnelogikk*
Shoppa som kit på www.garnsalg.dk

1 comment:

Anonymous said...

Den kjolen var kjempestilig.)
forresten en kjempefin side du har:)