Wednesday, June 28, 2006

Så var Aylar endelig ferdig!! :)


Så ble endelig Aylar ferdig...men som der ser, så har jeg lagt gullegget..har visst ikke vært så nøye med innfargingen.
Eller dvs. jeg kjøpte egentlig dette garnet på salg, hadde ikke tenkt til å bruke det til noe.

Men så fant jeg ut at jeg kunne strikke denne toppen, manglet da litt over 1 nøste og kjøpte det på garnbutikken min...vel..det stemmte jo ikke helt :(
Så denne må farges en eller annen gang.

Er strikket i mønster fra HP på p 2,5 og 3 i Glamour.
Synes selv den ble litt for vid nede, men har lyst til å lage en ny. :))

4 comments:

Anonymous said...

Syns den ble flott jeg :)

Anonymous said...

Kjempefin! Og jeg ser ikke fargeforskjellen på bildet, ikke med mitt syn :)

Anonymous said...

Åh den er sååå lekker, snuppa!!
Skikkelig misunnelig på deg som ser så bra ut i den! :)
Håper du bruker den flittig - for den er LEKKER!

Cruzidull said...

Kjempefin!

Du kan jo evt. forsøke med koolaid om du syns fargeforskjellen er sjenerende. (jeg ser det ikke). Har ikke forsøkt dette selv, men ryktet går om at koolaid er gøy!