Tuesday, June 20, 2006

Utfordringen :)

Fant en utfordring i bloggen til Marianne: http://marianneg.typepad.com

Så den tok jeg: :)
Fire jobber jeg har hatt:
Har bare jobba i butikk siden jeg var 14 år jeg..

Fire filmer jeg kan se om igjen:
*Edvard Saksehånd
*Save the last dance
*37 1/2
*Kommer ikke på den siste..

Fire steder jeg har bodd:
*Bryne (i Rogaland)
*Forus/Godeset i Stavanger
*Gamle byen i Oslo
*Grünerløkka (nå)

Fire TV-serier jeg liker:
*Frustrerte Fruer
*Sex og singelliv
...er egentlig ikke noe glad i serier og ser dem aller helst på dvd!

Fire matretter jeg liker:
*
Mammas innbakt torsk
*Pappas indrefilè med tilbehør
*pasta/kylling salat med rømme/hvitløks dressing
*indisk

Fire nettsteder jeg besøker daglig:
*scrapping.no
*hobbyboden
*dinhobby
*bloggen min

Fire ting jeg har lyst å gjøre før jeg dør:
*Reise jorda rundt inkl. India, Filipinene, sør-amerika, Japan, Kina...og Svalbar *knegg*
*Telt tur norge rundt!
*hoppe i fallskjerm
...den siste må jeg tenke på..

Jeg utfordre Linn og Irene-w :)

2 comments:

Anonymous said...

Da har jeg tatt utfordringen! (men jeg har ikke sendt den videre..)

Anonymous said...

Juhu! Ferdig!
Men jeg har heller ikke sendt den videre!
Takk for utfordringen da - du kan jo ta den som ligger på siden min du;) Så har du noe å gjøre!
Den ligger 2 poster under svarene på denne utfordringen!

*klem fra meg*