Thursday, July 20, 2006

Sko-salg-shopping og Bikube shopping!


Jeg har vært en tur på strømmen i dag, og dette kom jeg hjem er.
Er jeg ikke flink??

Så var det skoene da.
Først ut mocca brune sko fra Bianco, kjærlighet med førsteblikk. Liten hæl på..super søte. Passer perfekt til den ny innkjøpte kjolen som ble kjøpt i går! (salg salg!!)

Helt enkel søte svarte mokkasiner, brukes til alt. Salg igjen!
Salg er jammen meg gøy *knegg*

Så var det disse da.
Var disse jeg dro til Strømmen for, de i gull.
Har de i svarte fra før av..er faktisk super gode og gå i. Hælen er akkurat passe høy..(ehh dvs. alt er FOR høyt for meg!..jeg for skylde på at jeg er 173cm høy og bruker 36-37 (36,5 eksakt) i sko..ikke lett og holde balansen alltid da *knegg*)

Bare måtte ha de i hvitt og, litt 80-talls..dama i butikken kunne fortelle meg at de kommer i rødt i høsten..ÅÅ LYKKE!!!

Ellers går det tregt med Sizzle, det er altfor varmt..30grader hverdag..jeg orker ikke å strikker, jeg orker rett og slett ingenting. Det er så varmt..jeg renner vekk..*sukk*

2 comments:

Anonymous said...

Salg er gøy! Litt av en fangst du har gjort der! Ha en fortsatt varm og fin sommer.

Anonymous said...

Artig med shopping ja!! Jeg har forresten memet deg i bloggen min!! Ha en fortsatt finfin helg!