Tuesday, May 22, 2007

Fremgang på Razor cami!


Her er første bilde av tilbuds garnet jeg kjøpe på Mauds garn, bamboo fra Idena. Et fantastisk mykt garn!
Toppen har gått SUPER raskt å strikke, har tatt et par kvelder, men den har ligget på vent noen kvelder.
Delvvis fordi jeg bor to steder (hos kjæresten og hos meg selv) og fordi jeg hadde eksamen i går..har hat en riiimmeelliigg hektisk helg!

Nå har jeg kommet så langt at jeg har delt toppen i to, for og bakstykke, så da eg jeg snart ferdig. Jeg er litt usikker på hvordan jeg vil ha stroppene, skal jeg hekle dem eller strikke dem i "runding"? Forslag?

Fikk denne linken av min obersevante kjæreste på MSN: http://www.dagbladet.no/magasinet/2007/05/21/501223.html

Må innrømme at jeg lo godt, kansje det blir mitt nye prosjekt. Noen må jo ut konkurrer disse mannfolkene. Gi meg en gravemaskin :P

2 comments:

mie said...

WOW! Flink - OG rask! ; )

Anonymous said...

Lenge siden jeg har kikket her! Så mye fint du strikker ! Superstrikker'n :-D
Den toppen -- og ikke minst den lenger ned på siden din - - blir lekre !!