Monday, October 29, 2007

Shetland triangle!


Dette sjalet begynnte jeg på for lenge siden, men har manglet garn for å fullføre det.
Også tok det en stund før jeg fikk blokket det.
Jeg brukte litt over 2 nøster med Babysilke alpakka fra Du store alpakka, på p. nr. 6.
Mønsteret er kjempe greit å strikke, litt av samme prinsippet som på Flower basket, bare mye lettere.
Mønsteret er fra boken: Wrap style.

Måtte skru av blitzen pga. dårlig lys inne og det var mørkt ute.
Så bildet er litt mørkt.
Nærbilde av mønsteret:


3 comments:

randi K design said...

Nydelig kunst strikk!!

Annette said...

Wow! Nyyyydelig!
hehehe.... Hvor mye skal du ha for sjalet? :-P

Du er utrolig flink - ingen tvil om det!

Klem

Bai said...

Eg skjønner at eg må skaffe meg den lace- style boka. Det blei kjempeflott!