Sunday, February 24, 2008

Baby bib o` love og en heklet smekk


Jeg har strikket en smekk til nevøen til kjæresten.
Jeg liker veldig godt ha noen små prosjekter i blandt de store :)
Oppskriften har jeg hentet fra Mason Dixon knitting.

Garn: Rowan handknit cotton
Pinne: 4
Tid: under 1 time

Synes denne knappen var så søt ;-)


Jeg har også heklet en smekk, den har jeg heklet ut i fra mitt eget hodet.
Så jeg er veldig spent på passformen...
Den mangler knapp, rett og slett fordi jeg mista den på vei hjem fra butikken.

Garn: Rowan handknit cotton
Heklenål: 4
Tid: ca 1 time

3 comments:

Anonymous said...

Smekkene dine var fine de. Veldig greit med slike tykke bomulssmekker som i tillegg er pene å se på.

Anonymous said...

Den øverste var nydelig! Kunne tenkt meg å lage noen slike til nevøen min.. Men har så mye garn liggende, at jeg ikke trenger å kjøpe noe nytt. Hvilke type garn (ikke merke, men eks. type ull, babyull?) trenger du til denne?

Annette said...

Du er herved tagget!
(se bloggen min)

Utrolig søte smekker! :-)