Monday, April 14, 2008

Stripegenser



Nå om dagen strikker jeg på denne genseren fra Drops, utrolig kjedelig :( Så det går ikke så fort. Strikker den i størrelse 12 mnd.

Jeg strikker også på April sokkene i sokkealongen, og litt annet ymse. Har bare stolpene og halsfellingen igjen på Nøstebarndressen.

Armen jeg hadde laget på genseren til kjæresten må jeg rekke opp, den ser ikke ut på baksiden først og fremst. Men det verste er at jeg har strikket for stramt, så mønsteret krøller seg :( Jaja, man lærer så lenge man lever!

5 comments:

Anonymous said...

Heisann, flotte genser du strikker og nydelig farger ... hmmm, kjenner godt til det fenomenet når det går sakte på frem med strikketøy ja... skulle virkelig ønske jeg hadde " gidden" til det jeg også... men er ikke i strikkehumør for tiden desverre.. sukk... men du ... de sandalene likte jeg godt da... akkurat min stil... og det nærmer seg jo årstiden for og handle inn slike også nå... ohhh.. snart sommer... trall laaaa *klem*

Anonymous said...

Flotte farger på den genseren ihvertfall! Men det gjør ikke alltid at det blir morsomt å strikke, nei...

Anonymous said...

Flotte farger sammen.

Kath said...

takk for hyggelig hilsen i min blogg!De sandalene var lekre!!!er helt forelsket her jeg nå :)

Bo med Lena said...

Så flotte farger. Hm..skulle ønske jeg også hadde strikke-ånden over meg...:)