Thursday, September 18, 2008

Nå skal jeg bli i Norge en stund!


Den siste uka har jeg tilbring i New York! En stor og mektig by.
Har hat det utrolig gøy og slitsomt.
Slitsomt fordi, byen er så stor og for at man skal rekke alt må man gå gå gå gå og gå!
Øverste bilde er fra Times Square, eller på norsk Karl Johan. Jeg likte meg ikke der, skikkelig turistfelle!


Det ble MYE shopping, bla. fem par sko (mer om det i senere blogg innlegg), fem kjoler, tre vesker, tre jeans, maaaaseee sminke og mye annet! Det er så billig billig!! :D


Dette bilde er til ære for Den gode feen , "Se feen stoler!!" Det er bare så rååå kule! Hotellet hadde hele bakgården fullt av disse fantastiske stolene :) Nå jobber jeg med å få disse som kjøkkenstoler hjemme...


Jeg hadde bestillt dobbelrom på The Pod Hotel, trodde jeg. Sengen var max 120 cm bred og ikke lang nok til noen av oss..(Jeg er ca 174cm høy..)
Men, når jeg så dette bildet på døren så var det kansje ikke meningen at sengen skulle være lang nok? Hehe..


Min hemmelighet! Ja, prisen for å ikke ha noe sommerferie (å jobbe hele sommerferien, mens andre later seg..) er å kunne kjøpe seg noe dyrt og noe man har veldig lyst på. I mitt tilfelle en fantastisk YSL clutch. Den er bare helt helt helt fantastisk!!! Nå kan bare julen, julebord, julefester, julesammenkomster osv kommer...for jeg har veska, kjolen(e) og skoene klart!! :D *GLIS*

3 comments:

Guro said...

Velkommen tilbake! :)

Auuud said...

Velkommen tilbake! Ble skikkelig reisesyk av innlegget ditt, håper du har hatt en fantastisk tur! Gleder meg til å se hvilke godbiter du fikk med deg hjem :)

Hilde Christina said...

Aww, jeg elsker å kjøpe dyre ting når jeg vet jeg fortjener det ♥