Tuesday, September 02, 2008

Tilbake fra ferie!


(Utsikten fra hotellet vi bodde på, kjempe fint!! Vi bodde høyt oppe...pes å gå opp en så bratt bakke i varmen!!!!)

Tilbake og tilbake, det er allerede en uke siden vi kom hjem fra Hellas.
Men, siden skolen begynte den uka vi dro. Var det bare å hive seg på skolebenken kl. 0800 dagen etter vi ankom Norge.
Vi har hat en helt fantastisk uke. Hellas er et fint sted å ferier, så lenge man holder seg unna de verste charter stedene og betaler under 2000kr for reisen.
Utrolig varmt og godt!
Blir ikke blogget noe om strikking for en stund, for om et par dager sitter jeg på flyet til New York! Tid for shopping og opplevelser. Gleder meg helt sinnsykt :D


Den gammle havnen, bilde er tatt mens vi drikker verdens beste iskaffe.



En av Hellas topp ti strender, vi synes den var ok. Siden vi måtte ta buss for å komme hit, droppet vi å dra hit hverdag. Synes bystranda var vel så bra.


Vi orket ikke å dra på stranda hverdag, så vi fant en digg kafè. Hadde med oss bøker, satt her i mange timer og bare kosa oss ;-)


Champagne hadde vi med oss. Denne ble drukket på torsdagen! Vi feriet to gull og en dopa hingst, hehe...
Har dere sett en så smart løsning? Heller bare isbiter opp i, lar den stå i 20 min og vips en deilig og avkjølt champagne. Herlig!!

1 comment:

Hilde Christina said...

Reisesyk, Reisesyk, REISESYK!!! Jeg er så glad jeg skal til Mauritius i november ♥ ♥