Friday, October 10, 2008

Florence



Jeg har strikket Florence av Debbie Bliss en av mine favoritter. Synes den er så søt!
Kjempe lett å strikke.

Størrelse: 9-12 mnd.
Garn: 150g Debbie Bliss cashmerino baby
Pinne nr.: 3 og 3,5.
Tid: Et par kvelder
Er litt usikker på om lille nevø får denne eller en nyankommet babygutt..



Ps! Jeg begynner å bli ggaannnsskkee lei blogspot. Den lever sin egen verden. Det er til tider ganske irriterende. Finnes det noe oppskrift for å lage blogg i wordpress med eget domene??

14 comments:

Charlotte said...

Denne var nydelig. Søt med den løsningen bak. Jeg sliter med blogspotbloggen min noen ganger jeg også. Mest med bilder og avsnitt som hopper rundt omkring selv om jeg lagrer det andre steder...

Anonymous said...

Så flott bukse, har aldri sett denne modellen før og ble veldig begeistret for den.

Lena said...

Kjempe fin. Litt sånn gammel stil, og det er jo jammen på tur tilbake:)

Auuud said...

Stili bukse, likte spesielt krysset som selene dannet :) send meg en mail, så sender jeg deg oppskriften på vottene. Garnet jeg har brukt er fritidsgarn fra SandnesG. mail: ajsandoy@gmail.com
God helg! :)

Anonymous said...

Den var helt herlig!

Unknown said...

Nydelig bukse :-)

Hobbymegher said...

Ååååh! Den var vel herlig!! Nydelig farge!

Bai said...

Så søt ho var. Uansett kven som får henne er han heldig :-)

Bileta er ikkje frå Sognsvann, men frå eit vatn like ved Linderudkollen. Eg har bare vore ved Sognsvann ein gong og er enig i at det er fint der. Men eg bur i gangavstand til Lillomarka, så det er mykje mindre jobb å komme seg dit. Kjekt med Oslo, at det er så mange flotte turområde nær byen.

Torunn said...

Det er bare ¨ta seg en tur :-). men husk å ta med litt strikking så du kan lære meg noen knep ;-)

Irene said...

fy søren, så lekker bukse *beundrer*

Wenche/chawo said...

Så flott bukse,du har strikket.

Anonymous said...

Den var fin, litt sånn gammeldags kortebukse. Herlig på en liten gutt!

Hvitrose said...

hei:)
Kjempe tøff bukse,skikkelig nostalgisk,men likevel alltid rå aktuell!!
Ha ei super fin uke:)

mie said...

Oj, nå fikk sannelig jeg også lyst til å strikke litt igjen!! Denne var jo kjempefin! Den buksa jeg strikket til Theo passer NÅ, 6 måneder for sent ; ) (Se bilde på bloggen min) Ellers har jeg ikke fått dreis på å strikke den lua jeg hadde tenkt...har vært litt mye får´n si!! Burde vel gjøre det snart, før Elissa husker det ; )