Friday, October 03, 2008

Se! Jeg har fått pakke :)


Snille snille snille (jeg kan ikke få sagt det nok ganger!)
Chocolatehead har sendt meg denne fine pakken!!!
Jeg la ut et innlegg på Hobbyboden om noen kunne strikke et "apetryne" til meg, etter uendelig forsøk selv. Ingen av de var i nærheten av å LIGNE på Julius! Hehe ;-) Dere som har strikket genseren, hvordan får dere det til???
Jeg er sååå glad å takknemlig.
Legg merke til den super søte posen hun har laget meg.
Jeg ble så glad da jeg åpnet posten ;-) Tenk at det finnes så snille mennesker!!

Genseren har vært ferdig en stund. Er bare sånn passe forøyd med den. Har litt lyst til å strikke en ny, evt. kan han bruke den til han voksere ut av den. Strikke en ny en og sprette av Julius, hehe ;)

5 comments:

Hønehuset said...

Så fin ape! Ja, heldigvis finnes det mange snille mennesker rundtom! Synes det var en lur ide å sprette av julius og så på en større genser etterhvert som han vokser.

Anonymous said...

Så flott at noen kunne hjelpe! Synes genseren så fin ut jeg, og som du sier kan jo Julius flytte videre når den blir for liten.

chocolatehead said...

Så fint at pakken endelig kom frem :)

Ønsker deg en finfin helg :)

Bai said...

Trur eg gløymde å svare deg... Beklager.

Eg har funne ein fin butikk i Brobekkveien, hugser ikkje om det var "jims" eller "tims" han heitte, men det er ein lagersalgsbutikk med masse tapet og maling og liknande. Dei hadde godt utval og gode prisar.

Når det gjelder rørleggar har vi ein venn av familien som hjelper til utanfor arbeidstid, så der kan eg desverre ikkje hjelpe deg.

Men det er morsomt å pusse opp - lykke til du også.

Villblomsten said...

Kjempeflott :-)