Sunday, November 09, 2008

Firkanttøffler

Bildet har visst snudd seg, men siden disse er en gjenganger hos alle. Så gidder jeg ikke å snu det :P Tror muligens dette er en julegave.
Strikket i PT2.
De ser litt klumpete ut på meg, da de er for store til meg. Se bort i fra de vakkre oransje sokkene mine, var på vei ut på trening ;-)

Heier litt på Stabæk i dag, siden min bedre halvdel er stor fan og er på cupfinalen. Ser foreløpig veeeeeeeldig dårlig ut, så jeg bør vel aller helst rømme huset innen han ankommet det. :ugh:

3 comments:

Irene said...

de ble jo fine!
Har strikket firkanttøfler et par ganger selv, med 2 forskjellige oppskrifter i forhold til å sy dem sammen. Synes det er vanskelig å kalkulere str på dem :-/

Kort og Søm said...

Hei, sånne driver jeg å strikker også, men i Fritidsgarn fra Sandnes!
Har noen jeg fikk i gave for mange år siden, som likner i fargene du har brukt!!

Hilsen Kort&Søm

Auuud said...

Så fine tøfler du har laget! likte fargene godt. *kremt* med nissen går det litt treigt.. har vært mye jobb og studier i det siste. Men fra onsdag er planen å begynne på nissen... begynner å inse at det kommer til å bli en del arbeid med den :P Lykke til med kalenderen! Gleder meg til å se resultatet =)