Friday, November 28, 2008

Julius er endelig ferdig!



Julius er ferdig! Han har vært ferdig en stund, måtte bare bli montert i sammen. Jeg irritere meg fortsatt over at jeg aldri kan lære av at jeg strikke løst, og dermed må gå ned en pinne størrelse. Derfor er genseren litt vid nede, noe som utgjør 3 cm!! Ganske surt.  
Jeg trøster meg med at lille nevø vokser raskt ut av den og at jeg kan strikke mange nye?! ;-)
Jeg må igjen takke Chocolatehead for det nydelig Julius ansiktet ;-) 
Nå gjenstår det bare å se om lille nevø blir fornøyd, søndag er det 1 års bursdag for han :)


5 comments:

Anonymous said...

Så fin den ble! Bedre med litt stor enn litt liten, de vokser jo så fort, disse småttingene. God helg!

Irene said...

den ble jo søt :-)

Hyggeig gest du har gjort med å fortelle om julegaver til =Oslo. Jeg meldte meg inn i gruppa på Facebook i dag, og sendte over penger, men det er jo enda hyggeligere med hjemmelaget - om man har tid til det!
Ha en fin første-advent-helg! :-)

Anonymous said...

Genseren ble flott den! :o)

God helg!

Anonymous said...

Kjempeflott genser, den er nok midt i blinken for en liten kar.

CHRISTINAFRAAS said...

herregud, det er det søteste jeg har sett!