Friday, February 06, 2009

Helg!

Endelig fredag! Jeg er så fornøyd, selv om denne uken har gått kjempe fort. Måtte de neste ukene gå enda fortere, så vi kan få SOMMER!!!!!
Som bilde visere har jeg begynt på noe jeg aboslutt ikke kan, mønsterstrikk med to farger. Foreløpig går det veldig greit, det er kjempe gøy!! Har en liten feil, men den skal jeg rette opp med maskessting (husj...).

I dag har jeg vært frk. effektiv. Tidlig opp hos tannlegen, som gikk veldig greit. Før det bar av sted på trening. Èn time dansetime og en halvtime med kondisjon, deilig å være ferdig med treningen tidlig på dagen.
Dro hjem å leste litt skolepensum før jeg tørket støv og ryddet litt i leiligheten.
Resten av kvelden skal tilbringes med Sex and the city og te!! Grønn te :) Koppen min stamme fra da vi var på SATC tur i New York i høst. Jeg savner veldig tilbake til NY, så derfor er det så gøy å se serien...
Et god sunt helge tips er : Oppskjært banan, kiwi, strø bitte litt havregryn over og et par ts med vaniljekesam. Eller som meg; magerkesam som jeg røre ut litt Fun light i. Veldig veldig godt!!

Resten av helgen min er jobbing i morgen, lesing av pensum, strikking, SATC, mer trening og muligens ut med venniner i morgen. Samboeren min er på hyttertur i helga. Så da NYTER jeg stillheten! (fnis).

Har du noen spennende helgeplaner?

PS! JEG FIKK MADONNA BILLETT!!!!!!!!!!!!!!

11 comments:

Spis, løp, les said...

Grattis med Madonna-billett, jeg er kjempemisunnelig!
Håper jeg klarer det på mandag, men jeg tviler på min egen flaks. God helg!

randi K design said...

Det så godt ut! ...men har vært for lenge borte, - vet ikke hva kesam er..
ER det en slags yogurt?
Nordmenn er så sunne!

Brit Strikkenerd said...

Hei, innom på blogbesøk for første gang til deg. Veldig trivelig å lese og se:)
Ha en god helg:)
Jeg skal på UKM i hele morgen for å følge opp mine barn og elever i kulturskolen. Gleder meg til deg:)

amylin said...

Å, har du fått Madonna-billett! Misunnelig! Ser vedig godt ut med kesam og frukt! Ha en god helg!

Anonymous said...

Så smart å skjule feil med maskesting - takk for tipset! -Og jeg skal på Bjørn Berge konsert imorgen - juhuu :0) God helg!

Hannes hage said...

Nam, nam, helge snacksen ser kjempegod ut, den skal jeg jammen prøve å lage. Ønsker deg en god helg.

Auuud said...

Gratulerer med billetter! :) Helgen her skall brukes til ski, lesing av pensum, bursdagsfest til en venninne og sstrikking! Skal bli ferdig med teppet i løpet av helga! :D God helg!

Irene said...

Mønsterstrikkingen ser flott ut :-)
Og takk for tips til sunt godteri!
Ha en fortsatt fiiiiin helg :-)

Anonymous said...

Madonnakonsert - Ønsker meg billett!!!
Ha ei fin helg - jeg skal også lese pensum, strikke litt og se film..

Monicas said...

å for en koselig blogg..flink strikkedame er du og.....go helg

Anonymous said...

Maskesting er lurt! ;o) Og nå fikk jeg lyst på fruktsalat, mmmmm...

Ha en fortsatt god helg!