Tuesday, February 10, 2009

WOW!

(Foto: aftenposten.no)
Jeg kom tilfeldig over en avisartikkel fra åpening av OFW i går i operaen.
Mariann Thomassen i Surferosa har på seg en krave laget av en venninne av meg!!!
Hun er andre års student ved KHIO, det er ingen tvil om at hun er svært kreativ. Da jeg møtte henne på den årlige julefesten før jul hadde hun laget en klokke/armbånd satt sammen av mange gammle ur. Den var sinnsykt kul!!

Det er samme person som jeg nevnte i forrige innlegg, som går visninger under OFW. Bildet under er fra OFW i høst (tror jeg..), da hun gikk fra Iselin Engan (til venstre). Samme kjole er brukt av Vendela Kirsebom. Hun er en veldig talentfull jente :)

(Jeg vet hvem som skal sy brudekjolen min, om jeg noen gang skulle bli gift...ler!!)

(Foto: dagbladet.no)
Edit: Venninen min er hun til høyre ;-))

No comments: