Saturday, March 07, 2009

Påske på forskudd?

Min bedre halvdel stormet inn døren for noen helger siden etter han hadde vært på hyttetur med noen kompiser; "Jeg skal ha TYKKE GULE ULLSOKKER!". Jeg ble litt forfjamset, siden jeg hadde spurt han flere ganger om han ville ha ullsokker eller votter. Neidda, han brukte ikke det. Det var ikke nødvendig!
 Men, nå derimot hadde alle de andre kompisene tykke gode ullesokker, bare ikke han. Ulvang var visst ikk godt nok lengre...
Snill kjæreste som jeg er, strikket jeg et par GULE (han elsker alt som er gult...) ullsokker til han skulle på neste hyttetur èn uke etter. 
Fornøyd ble gutten!

Garn: 2,5 nøste Perfect fra Sandnes
Pinne nr.: 3,5
Tid: Et par kvelder (ja, for jeg strikker som kjent i "ring").
Mønster: Blanding av mitt eget hodet, pinnsvingdesign og garnstudio. En salig suppe!

3 comments:

Anonymous said...

Det var knall sokker, ja. Det er bra gubben har tatt til fornuft!

Tino said...

Flotte gode raggsokker. Og gult er kult ;)
Ønsker deg en fin uke.

Anonymous said...

Gult er kult, hihi! Så heldig kjæresten din er som har en strikkekjæreste som deg som tryller fram de lekreste ting på pinnene på en kveld eller to :D