Friday, March 20, 2009

UFOene har landet!

Her er mine UFOer i konkurranse på Hobbyboden.
Så nå gjenstår det å se om jeg blir ferdig med alle tre prosjektene innen onsdag (hjjeelllpp)!

1. Brunt (evighets) babyteppe. Mangler (uendelig) med omganger og en haug med trådfesting.
2. Akkurat ett år gammle UFO. Babyjakke, mangler en 1,5 arm og montering. I tillegg har jeg sydd HELT igjen det ene forstykket. Når ble vi mennesker født uten armer???
3. Voksejakke fra Nøstebarn, alle vet vel mitt forhold til voksejakken? Mangler arm og montering. I tillegg må den strekkes hvis den i det hele tatt skal kunne lukkes... :gjesp:

I kveld skal jeg og min kjære bort til et vennepar på middag, så jeg får ikke starte før i morgen kveld om vi er hjemme da.

3 comments:

fru Storlien said...

Huff, ufo-prosjekter er en uting. de blir liksom bare verre og verre jo lenger de ligger til modning, ihvertfall mine. jeg ender ofte med å rekke dem opp og lage noe annet - i ren desperasjon. Men - det blir spennende å se hva som skjer med dine!

I & du... said...

Lykke til! :)

Anonymous said...

Lykke til videre med ufominskingen. Jeg synes dere er kjempetøffe.