Saturday, April 25, 2009

Matthew Williamson for H&M

Det var helt fullstendig kaos da H&M lansert sin designer kolleksjon fra Matthew Williamson. Damen slåss om klespalggene! Jeg var det cirka 15 minutter før kl åprningstid og var nesten helt først i køen. 
Heldigvis hadde jeg sett meg ut på forhånd hva jeg skulle ha, fordi det er ikke sjang til å titte på klærene. 
Det eneste jeg ikke fikk tak i var den blå påfuglkjolen, belte og clutchen...men men..
Jeg har lyst til å ha denne kjolen i bryllupet, men kan jeg det? Og hva med det rosa belte? Med eller uten belte? Samboer synes det rosa belte var noe av det styggeste han hadde sett, haha!
Man blir ikke akkurat slank i en rysje kjole! Føler jeg ser ut som en kjempe på dette bildet.
Dessuten skriker huden min etter spaytan!!
Jeg liker kjolen best med belte, for da blir den litt mer rocka. Hva tror dere???
I tillegg kjøpte jeg denne cardiganen som jeg bare elsker!! Den er heeeelllltt fantastisk :D
Inneholder 13 % cashmere. Me like! Den har allerede vært i bruk.
Har også bestillt den i turkis fra nett. 
Fra nett venter jeg på den rosa silkekjolen (tror neppe den sitter fint på meg, så den går nok i retur), turkis cardigan og grå sommerfugl t-skjorte. Sommerkolleksjon til Matthew Williamson slippes 7.mai. Synd for meg, siden jeg er super blakk og må spise havresuppe de neste 20 dagene...

7 comments:

Malin Emilie said...

jeg liker den best uten belte ;) men der har am nsmak og behag ;) hehe søt er den uansett...

Renate said...

Digget det rosa belte!

Vera said...

liker ikke kjolen i seg selv, og i hvert fall ikke med beltet. beltet er kult, da! Du kan jo selge silkekjolen over nett om den ikke passer? mange er villig til å betale mye for det de ikke fikk tak i selv! så får du litt penger til sommerkolleksjonen, også! :)

sv:Enig i den, men vi får vel bare nyte tiden imellom! best å få det overstått! :D God helg!

Natalie said...

Synes ikke den kjolen passet det rosa beltet, så jeg sier uten. Men gjerne med et annet belte!

Renate said...

Jeg likte den best uten belte :)

Kine said...

Taha, jeg likte faktisk kjolen med belte best! Jeg klarte å glemme av at koleksjonen skulle slippes da, så jeg fikk ingenting..men jeg ovelever :p

Anonymous said...

sv: jaa :)

hørtes herlig ut da :D

du er heldig som fikk tak i kjolen!