Sunday, October 11, 2009

Ny sofa

(Foto: Bolia.com)

For fire år siden kjøpte jeg en kjempe fin sofa fra Bolia som jeg har vært veldig fornøyd med. Den er både gode å sitte i og sove i. I tillegg har den holdt seg veldig bra inntil nå.
Stoffet er i brunt/beig sjateringer og ser litt vevd ut i stoffet. Ettersom årene har gått, har det begynt å stikke trådere ut av sofaen. Det har kommet mer og mer tråder, til slutt ringte jeg kundeservice til Bolia og hørte om dette var vanlig for denne type stoff som sofaen er i. Kundeservice til Bolia ville veldig gjerne at jeg sendte bilder av sofaen der trådene hadde komme ut av stoffet. Hadde sofaen blitt brukt av en familie, hadde jeg skjønt hadde dette var en normal slitasje. Men, den er for det meste brukt av meg og i de senere år av to personer.
Etter noen måneder klarte jeg å somle meg til å sende noen bilder (som dere vet TTT). Bildene ble sendt, og to dager etterpå fikk jeg mail tilbake om å plukke meg ut en ny sofa!!!
Jeg tror fortsatt ikke det er sant! Det må kalles ekstremt god kundeservice, tommelen opp til Bolia!

I går var hele "hurven" (pappa, mamma, samboer og jeg) og så på ny sofa hos Bolia. Både jeg og samboer var enig om at vi var ferdig med brunt og chaiselong sofa. Så nå har vi bestillt to to-setere i grått ullstoff men, i samme modell som før. Ull er kjent for å være kvalitet, så nå satser vi på at denne gangen går det bra ;-)

(Bildet yter ikke rettferdighet, den er myke "mykere" i virkeligheten. Verken stoffet eller fargen kommer frem på bildet.)

1 comment:

Lena said...

Er det virkelig mulig??? For en flott service - kan tenke meg at du ble superlykkelig!!!
Grattis med ny sofa!