Friday, December 04, 2009

Nye lyslykter


(Bilde: meg, utrolig uklart)

Dro innom Bolina forrige fredag og kjøpte nesten alt dette. Kubbelysene er julegave fra i fjor og den blanke lykten er House Doctor fra Home & Cottage. Hadde egentlig bestemt meg for et sølvfat, men er så lei fattigmansølv og annet sølv. Så jeg ente opp med et i sink, litt røffere.
Ble veldig fornøyd!
Passer godt til den nye stilen hjemme hos oss :)

Ellers er jeg i gang med nr 2 av ukeseksamen, og er ganske lei (det kommer enda en ukeseksamen etter denne..).
Vil ha ferie, muligheten til å lage julegodis og gjør koselig juleting! Trøster meg med at dette er siste desember med eksamen og neste år kan jeg gjøre akkurat hva jeg vil ;)

3 comments:

Auuud said...

Så fint det ble! :) Ønsker deg masse lykke til på eksamene :) klem

Trine ;) said...

Hei,

Tusen takk for koselig kommentar på matbloggen min. Vi skal lage sjokoladekarameller siste uka før jul, så det kommer en oppsktrift da. Inntil videre kan du joo ta en titt på denne: http://trineblogg.blogspot.com/2008/12/slumpesaras-sjokoladekarameller.html

Trine ;)

Nina og cocobongoo said...

Kjempefine lykter du har kjøpt deg:)Og lykke til med eksamenene- hold ut - du er kjempeflink:)
Ha en fin søndag!
smil og klem