Thursday, December 10, 2009

Obamarama!



I dag er det som kjent den stor Obama dagen her i byen. Ryktene sier at hele byen har vært stengt, og bussene har vært stappfulle.
Vi fikk etter siste forelesning i år tilbud om og sitte igjen for å få analysert talen til Obama. Jeg takket pent nei, vi leverte ukeseksamen i dag. Er sliten og vil hjemme og slappe av..
Jeg fikk med meg talen på TV og de siste "bevegelsen" til Obama ;-)
Skulle gjerne vært i byen og fått et glimt av han, det er jo ingen tvil om at mannen er kjekk!
Forøvrig er han veldig lik en kompis av meg, fnis.

I morgen starter endelig den siste ukes eksamen for meg, ser virkelig frem til ferie nå. Endelig!
I kveld hadde kjæreten "kidnappet" meg, vi har vært på kino og sett Luftslottet som ble sprengt og vært å spist ute. Jeg er så heldig! Tusen takk kjæresten min, glad i det :) (dette var forøvrig kalendergaven min i går..)

PS! Jeg har lagt til en spørreundersøkelse (til høyre), setter pris på om dere svarer på den.

No comments: