Sunday, February 14, 2010

Bryllup om vinteren



I går var det endelig bryllupet vi hadde ventet så lenge på.
Broren til min samboer skulle gifte seg!
Jeg våknet i går morges til strålende sol og helt blå himmel, tenk å være så heldig med været.
Det var også veldig deilig at det ikke var -20.

Bryllupet ble holde på Toresplass på Sollihøgda. Intimt og koselig sted, med ikke plass til så altfor mange (vi var rundt 60 stykker). Maten var kjempe god, kampeskjell, reinsdyr og creme brûle til dessert.
Vi stor kosa oss og dansa ut i de sene natte timer, vi var vel hjemme rundt kl 04.00 i natt. Da dro de andre på nachspiel, jeg hadde egentlig fått nok så vi dro hjem.
I motsetning til mange andre (har jeg inntrykk av) hadde brudeparet valgt DJ og ikke band, det var kjempe kult. Det tok ganske godt av...
Det er noe jeg også ville ha valgt, jeg kan virkelig ikke fordra selskapsdans.


Brudeparet hadde valgte en litt "annerledes" brudekake, ikke den typisk som blir laget av marsipan eller bløtekake. De hadde valgt en fire etasjes hvit sjokolademousse kake fra Sverre Sætre. Jeg som ikke liker særlig glad i verken masipan eller bløtekake, synes dette var et helt fantastisk valgt!
Lag 1 var hvit sjokolade, nr 2 var noe bringebærmousse, nr 3 brun sjokolademousse og tilslutt en nøttebunn. Nydelig!

No comments: