Friday, May 14, 2010

NYX øyenskyggebase


Fikk disse øyenskyggebasene fra NYX i posten sist uke. Etter en ukes bruk må jeg bare si at jeg elsker de! Både som base og highlighter ;-)
Mine er kjøpt på www.cherryculture.com for rundt 5kr stykke. Kjøpte også med en leppestift fra NYX til ca 10kr, veldig fornøyd med den også.


Sambo har hat fri dag, ohh lykke! Jeg har som kjent ødelagt kneet mitt (ut av ledd), og i dag våknet jeg med låsning i låret. Jeg fikk kasta i meg et par ibux og vi fikk tatt en tur på Kolonihagen cafe på Frogner. Første inntrykket er ikke det beste, utrolig hyggelig sted. Men dårlig utvalg av mat og dyrt. Jeg spiste en økologisk salat med Grøstadgris skinke, den var helt ok.

2 comments:

Marit said...

Å, så geniale sminketips, det liker jeg:)
Håper du har hatt en strålende 17.mai!
Btw, digger det strikka dyret i headeren din!! Jeg så et sånt strikka dyr som det da jeg var på søndagsmarkedet på Blå for et par uker siden, og jeg og en venninne ble helt forelsket i det:)

Rock'n Roll Ballerina said...

Takk for tipset;) God bedring med kneet!