Wednesday, May 12, 2010

Verdens beste mamma




Mamma som er ivrig leser av bloggen min, hadde fått med seg at jeg ønsket meg denne neglelakken veldig veldig! For oss som har hat den på ønskelista vet man at den har vært veldig vanskelig å få tak i. Noen steder var 300 stk på venteliste!!
Derfor fikk jeg sjokk og gleden var veldig stor, da mamma ringte å sa at Chanel 505 var på vei i posten til meg. Kaller man ikke det en veldig snill og observant mamma, så vet ikke jeg.
Det beste var at jeg dagen etter skulle i bursdag, og denne neglelakken hadde passet perfekt til antrekk. Neste dag lå den i postkassen, dobbel lykke! :D

Tusen takk verdens snilleste mamma, loovvee yyoouuu :)

3 comments:

Marit said...

Å, lykke!! Sånne overraskelser er så herlig:)

Siw said...

Så herlig med sånn snill og god mamma! Jeg har også en slik, en, og det varmer SÅ at noen ett sted bryr seg om hva jeg ønsker meg .. :) Så er det litt fint å få gi henne noe av og til, også :) Kos deg med lakken, og føl deg fin!

Mia said...

Så snill mamma du har =)