Saturday, June 12, 2010

Bursdag



I dag fylle jeg år, ble vekket med sang, te, sjokolade, seigmen og gave av min kjære samboer.
Fikk koffort og Decleor ansiktsrens, jippi!
Stod tidlig opp og dro på morgenspinning i 55 min, herlig start på dagen.
Senere i dag blir det lunsj med min kjære og fest i kveld.

På torsdag fullførte jeg utdannelsen min, og uka før fikk jeg fast jobb til høsten. Gjett om jeg har det kjempe bra om dagen?
Jeg elsker Viktor og Rolf sin Flowerbomb parfyme, min var i ferd med å gå tom. Så sambo kjøpte en til meg i "avslutning studier/du-har-fått-jobb" gave :)

3 comments:

mjuuugly said...

Høres PERFEKT ut! Gratulerer så mye med dagen, håper du får en nydelig dag!

I & du... said...

Gratulerer med med dagen, endt utdannelse og ikke minst: jobb!! Skjønner at du har det fint for tiden... Nyt det! :)

Siw said...

Det høres veldig bra ut! Nyt og kose deg :) medvind er både lov og behøvelig, og et deilig følge av godt arbeid og resultater - vel unnt! Gratulerer med dagen, med avsluttet utdannelse og med jobb :) Hipp hipp ... HURRA!