Thursday, July 22, 2010

Hva har du i veska?


Får ikke snudd bildet, irriterende.

I min veske finner du:

*2 Zomig nesespary mot migrene
*6 ting til å ha på leppene
*neglelakk, topcoat og basecoat
*Moleskin (nei, jeg kommer aldri til å klare med meg bare iPhonen).
*S.A.T.S sokker (fikk de i motivasjonsgave fra S.A.T.S).
*Hårklyper
*Håndkrem
*Nettbank dings
*Nektariner og tomater
*Nøkler
*"Penjonistmappe" til resepter.
*Nøkle til sykkelåsen min
*Tyggi
*Dent og Läkerol
*Øyensalve til pus, som jeg brukte på meg selv.
*Ica klister (nei, jeg samler ikke..)
*Speil
*Neglefil og neglebåndsklipper.
*Marc Jacobs lommebok
*Visitkorte til @KrFEva
*Bind
*Nedbetalingsplan fra Lånekassen (hurra!)
*Pen
*Målebånd
*Hårspray


I tillegg ligger iPhonen, bok og strikketøy som regel.
Lest i iForm at en veske kun skulle veie 1 kg, med innhold. Jeg tror dette veier litt mer...

Hva har du i veska de?

2 comments:

Allis i Eventyrland said...

Hoho, det var ikke lite, gitt! :)

Lykkelinn said...

Åhoi, det var ikke verst, nei! Jeg pleier å ha telefon, lommebok, 7. sans (samme her! kan ikke stole blindt på telefonen!), nøkkelkort til jobb, nøkkelknippe, 2 lipglosser, penn, lite kamera, minnepinne, en pocketbok (så slipper jeg å kjede meg på trikken), tamponger&bind, tabletter mot allergi og hodepine, krem mot munnsår og en ren truse (faktisk!!! Pleier å ha det når jeg flyr for å unngå å miste bagasjen, hehe), og det er vel stort sett det. Ja, det ble visst ganske mye det også!