Tuesday, August 17, 2010

Dragen av Tom Kristensen


På ferien hadde vi med oss litt forskjellige bøker, dvs. sambo hadde med tre og jeg hadde med en (Havets Katedral). Boka mi viste seg å være forferdelig, tung språk og masse unødvendige detaljer.
Det ente med at jeg ble "bokløs"...
Sambo hadde med seg bla. Dragen av Tom Kristensen, som han slukte på en dag. Bra tenkte jeg, for da kunne jeg låne den. I utgangspunkte har jeg alltid tenkt at Tom Kristensen, er typiske guttebøker, noe det forsåvidt er ut i fra språket.
Likevel fenget denne boka meg veldig, leste den ut på et blunk. Så utrolig spennende, fra første side. Jeg skal defintivt lese mer av Tom Kristensen.
Det ble tregt med oppdateringer her, like etter jeg kom hjem fra ferie. Dro jeg hjem til mamma og pappa i Stavanger. Der ventet den en stor overraskelse på meg, som jeg enda ikke tror er sant: En iPad! sjokk..
Så jeg og iPad har en date hverdag, og der har jeg foreløpig ikke noen bilder.

1 comment:

Lykkelinn said...

Det er så herlig når man finner bøker man liker og har goooood tid til å lese i! Her slukte jeg fem bøker på en liten uke, men så leser jeg ganske fort også. Tre krimbøker og to chicklit, passe hjernedødt som ferielitteratur. Tom Kristensen er forresten høyt på min liker-liste også!

Og iPad!! :hjerte: Jeg angrer fremdeles på at jeg ikke kjøpte i NY i april....