Tuesday, August 10, 2010

Korsika


Rosè i hotelles hage, 2 euro for et glass! Hotellet hadde en nydelig hage :)


Korsikansk Cola light og øl.


Ferja som fraktet oss fra Nice til Calvi/Korsika.


Citadellet, utrolig koselig oppe i borgen. Finnes en liten resturant og bar.


Nydelig strand, savner den!
Best av alt var at det ikke var særlig med folk på strand (sammenlignet med Cannes).


Lang strand...

Da er jeg tilbake igjen fra ferie, litt trist og litt godt.
Korsika er et fantastisk sted å feriere på, foreløpig ikke så mye turister og ok priser. Øya har mye å tilby!
Vi valgte å bo i Calvi, noe vi ikke angret på. Calvi har masse spisesteder, fin strand, litt butikker og en gammle by.

Deilig og komme inn i rutine igjen, som feks. trening. Første jeg gjorde da jeg stod opp i dag var å løpe på SATS.
Har hat fri i dag, så dagene har gått til trening og rydding.

Har mer bilder fra feriene som jeg har spart!

1 comment:

Lykkelinn said...

Åh, nydelige bilder! Har hørt mye fint om Korsika, og høres jo virkelig ut som dere har storkost dere også! Vil gjerne se flere bilder, jeg elsker å drømme meg bort i andres feriebilder, synes det er mye morsommere enn oppstilte "katalogbilder".

Og superimponert over at du flyr rett på trening, det er jammen bra gjort! Her pakkes treningstøyet i kofferten as we speak, satser på å få til en økt eller to på hotellet på Malta!