Sunday, September 12, 2010

Urban Decay- Rocket pocket lipgloss



Da vi var i Frankrike i sommer, lå jeg på stranda og leste engelske sladderblader (etter at jeg klarte å ta med meg verdens kjedeligste bok..). I et av bladene var det artikkel om "slik kan du se du ut som *****", jeg husker dessverre ikke hvem det var. I hvertfall brukte hun denne lipglossen fra Urban Decay. Perfekte tenkte jeg, som liker nude lips!
Stormet inn på Sephora på vei hjem fra stranda for å se om de hadde den, noe de hadde.
Vel, fagen er kjempe fin, men smaken er grusom. Jeg sjekket ikke lukt og smak før jeg kjøpte den, den lukter utrolig kvalmt ala varm(!) fløte/karamell. På lipglossen står det "cremebrûlèe", og det stemmer godt. Lipglossen sitter heller ikke noe godt, og er klissete. Anbefales ikke!

1 comment:

Lykkelinn said...

Bra med tips om hva som IKKE funker også! Jeg liker ikke så godt når det er smak på lipglossene, det er jo til pynt og ikke til å spise opp. Og creme brulee??? Joa, godt som dessert, men som lipgloss? Nei, denne går rett på min "styr unna"-liste!