Friday, October 08, 2010

Ny stol


Etter et kjappt frisørbesøk i går (for å friske opp fargen som var blitt matt/grå/grønn etter 14 dager, fikk det heldigvis gratis!), dro vi en tur på IKEA. Målet var denne lenestolen og puff.
Det som er som er sikkert nå, er at det ikke plass til noe juletre i stua. Haha.
Den er stor, men tror heller det er litt uvant. Vi synes i hvertfall det ble veldig fint :)
Etter jobb i dag, skal jeg på Fretex igjen. Vi trenger et lite bord til å ha ved siden av stolen (til å ha globusen på bla.), og jeg skal igjen jakte på messinglysestaker.
Pus synes den nye stolen var veldig fin. Så før jobb i dag, tok jeg et mamma triks (som jeg ikke liker, møbler er jo til for å brukes) og la pledd over stolen og puffen. Det var til ingen nytte, pus hoppet inn under pleddet....


Jeg har bestillt meg denne boka i dag, etter å ha sett den i denne bloggen. Koster 49 kr hos Haugenbok, et kupp!
Endelig fredag, lite folk på jobb. Da blir jeg alltid litt tiltaksløs...
Sambo har lovet å lage middag til meg i dag, luksus <3

No comments: