Thursday, October 14, 2010

Selvangivelse




I bloggen til The Glamorous Librarian lå denne "selvangivelsen", jeg tar den eller i min blogg.


Dagens leppestift/lipgloss: L'Occitane ultra rich lip balm og Helena Rubeinstein "wanted rouge"

Dagens duft: Chloè

Dagens smykke: Adgangskorte mitt

Dagen sko: Skoletter fra Frankrike i sommer, har blitt veldig glad i de.

Dagens bok: "Evig din" Elizabeth Gilbert

Siste avis du leste: VG og DB nettutgave.

Siste film du så: Valentine's day

Siste CD du hørte på: CD? Hæ? Aner ikke. Her går det i Spotify, og da hørte jeg på Christel Alsos.

Siste reise du var på: England/Tyskland i september med jobb.

Siste nettsted du var innom: kvinnetrening.no

Siste te/kaffe du drakk. Chai med melk i morges.

Siste setning du sa: "Det skal jeg gjøre"

Tre ting fra veska: Lommebok, matpakke og Moleskine

No comments: