Friday, November 19, 2010

Det evige klesproblemet


Foto: H&M
Jeg skal på to julebord og feire nyttår. Siden alt har krympet i skapet mitt, inkl. krise-kjolen jeg skulle ha på meg om jeg ikke fant noe annet var for liten. Jeg har med andre ord, ingenting (bokstavelig talt) å ha på meg.
Jeg har bestillt denne kjolen fra H&M og håper den passer. Jeg liker ikke så godt lange kjoler, men når alle de andre kjolene er kort-kort og stroppløse var det ikke så mye å velge i. Jeg har ikke fått kjolen enda, så jeg venter i spenning.
Til uka får jeg lønn, da må jeg tvinge meg ut i butikkene for å finne noe klær. Det er tomt i klesskapet mitt, har et par bukser og to-tre topper som passer. Gjør det i hvertfall enkelt om morningen, med få valg.
Jeg har funnet frisør, som ikke koster halve lønna. Jeg skal prøve meg på Colosseum frisør neste uke på Colosseum senteret, 1310kr skulle de ha for klipp og striper. Gleder meg glugg! Kansje jeg for engangs skyld vil føle meg litt fresh...
Jeg gikk også min vanlige morgen tur i dag, med belønning med en kaffe på Kaffebrenneriet. Dyrt og godt, men det er jo tross alt fredag.
I kveld skal jeg bursdag til @frk_cava

No comments: