Friday, November 26, 2010

Ny frisør!


Åh! Jeg har endelig funnet en frisør som ikke tar blodpris.
Nei, det er ikke en fancy frisør med økologiske farge og te.
Det gjør det de skal, klipper og farger.
For masse striper og klipp (tok 2,5t) betalte jeg 1310kr. Jippi!!
Veldig fornøyd :)
Dette er hos Colosseum frisør, på Colosseum senteret.

Det har vært noen hektiske og "slappe" dager. Jeg ble endelig satt på medisiner for lavt stoffskifte i går, så nå håper jeg at energien kommer tilbake.

PS! Sigma makeup har GRATIS frakt i dag!

1 comment:

Hilde N said...

Så bra!! Det er vanskelig å finne rimelige og flinke frisører i Oslo!

Sv: Jeg anbefaler ABSOLUTT Parga! Det var charterferie, men føltes ikke sånn. Vi var der i September - det er nok roligere enn i juli, august.
Utrolig fint - en av de fineste feriene vi har vært på!