Thursday, November 11, 2010

Nye votter



Jeg har strikket meg nye votter, bare synd de ble altfor store. Har prøvd å tove de en gang, uten at det hjalp noe. Skal prøve en gang til på 60 grader.
Skal i gang med et par nye votter nå til helgen. Jeg orker bare ikke å fryse, har også planer om ny lue og sjal også.

Oppskrift: Rillestrikket votter fra Nøstebarn
Størrelse: Dame
Garn: Cocoon fra Rowan
P. nr: 5
Tid: to kvelder

I kveld snør det i Oslo, og vi fikk tilbake bilen i dag. Juhu! De hadde tatt av feil av hva som var galt med bilen, vi sparte dermed 12 000kr. Det var utrolig deilig!
Så vi dro på Smart Club og "feiret" kjøpte masse kylling til 40 %, brus- en kasse 79kr, glassplate til peisen (på tide!!), fleecegenser til meg. Vi var egentlig på jakt etter Brio tog som de solgte til en meget billig pris, men det var de selvfølgelig utsolgt for.
Jeg har også hat PT-time i dag, like gøy som alltid ;)

No comments: