Thursday, November 18, 2010

Strikkecafè


I går var jeg på strikkecafè med @pinneguri og @anjathor. Kjempe koselig!
bloggen til @pinneguri er verdt en titt, hun strikker ikke, men lager kunstverk med garn. Hadde det ikke vært for at jeg har sett henne strikke "live" hadde jeg aldri trodd at det gikk ann å lage kunstverk med garn. Hun er den flinkeste strikkeren jeg vet om!
Alltid søt, hjelpsom og utrolig snill.
@anjathor hadde jeg ikke møtt før, det viste seg at hun var en utrolig koselig jente. Lenge siden jeg har hørt en så nyddelligg latter. Man blir rett og slett godt humør av latteren hennes.
Det var @pinneguri som hadde kjøpt http://www.play.com/Books/Books/4-/16019913/Colorwork-Creations/Product.html boka på Nordli. Jeg fant den på play.com til 100-lappen cirka. Kjempe mange fine votter inn i denne! Og, siden jeg er kjempe glad i å strikke votter, må jeg jo bare ha denne?
Tusen takk for en hyggelig kveld jenter, gleder meg til neste gang!


No comments: