Monday, January 10, 2011

Årets regnskap 2010

Stjal denne fra Grommis

1. Hva gjorde du i 2010 som du aldri har gjort før?

- Begynte i ekte fast jobb!
2. Holdt du nyttårsforsettene dine. Og vil du lage nye?

-Ja, det var å trene og spise sunt noe jeg har holdt 100 %.
I år har jeg det samme, samt å være mer hjemme (ikke være sosial HELE tiden) og ikke legge meg før kl 23 (i går la jeg meg 21.50 går dårlig foreløpig..)
3. Ble noen som står deg nær mor eller far?
Ja, den beste venninnen jeg vet om og søsteren til sambo.
4. Døde noen som sto deg nær?
-Nei
5. Hvilke land har du besøkt det siste året?
-Sverige, England, Tyskland og Frankrike
6. Hva ønsker du deg neste år som du har savnet?

-Mer tid med kjæresten, noe som lover dårlig mtp at jeg snart flytter.
7. Hvilke datoer i 2010 vil du aldri glemme, og hvorfor?
-1. januar, da fikk vi kattepusen vår!
8. Hva er det største du har oppnådd i år?
-Ble ferdig emd studiene og fikk fast jobb.
9. Hva var din største nedtur?
-Etter å ha trent og spist sunt i nesten ett år, uten resultater. For å så finne ut at jeg har lavt stoffskifte og må vente lenge på noen resultater.
10. Har du vært syk eller skadet?
-Kneet gikk ut av ledd igjen og en forskjølelse eller to.
11.Hva var ditt beste kjøp?
-Min fantastiske PT, har riktig nok ikke kjøpt henne, men hun koster jo litt.
12. Hvem fortjener din hyllest for oppførselen sin?
-Sambo
13. Hvem sin oppførsel gjorde deg nedstemt/lei deg?

-Vil ikke skrive det her, men de som kjenner meg vet hvem det er.
14. Hva gikk mesteparten av (lomme)pengene dine til?
-Sunn mat og trening.
15. Hva gjorde deg veldig veldig veldig oppspilt og glad?

- Da jeg fikk jobb!
16. Hvilken sang vil alltid minne deg om 2010?
-The One- Swedish House Mafia (minner meg om sommerferien..)
17. Sammenlignet med denne tiden i fjor, er du ...

a. Gladere eller mer nedstemt?
-Nedstemt, pusekatten min er syk :(
b. Tynnere eller tykkere?

-Tykkere, dessverre.
c. Rikere eller fattigere?

-Rikere
18. Hva skulle du ønske du gjorde enda mer av?

-Satt i ro, så mer på film/serier.
19. Hva skulle du ønske du gjorde mindre av?

-Les om ulike kosthold, jeg blir snart gal.
20. Hvordan vil du tilbringe julen?
-Hos Mamma, Pappa og Bror
21. Ble du forelsket?

-Ja, i pusebabyen min.
22. Hvor mange one-night stands hadde du?

-0
23. Hva var ditt favorittprogram på TV?
-Paradise hotel alltid!! Love it!!
24. Hater du noen nå som du ikke hatet på denne tiden i fjor?

-Nei
25. Hvilken bok er den beste du har lest i år?

-Nattefokk av Johan Theorin
26. Hva var årets beste musikalske oppdagelse?

-Konsert med Thomas Dybdahl
27. Hva ønsket du deg – og fikk?

-PT
28. Hva ønsket du deg – og ikke fikk?

- Forlovelsesring fra Tiffany's hahahahaha!
29. Hva var årets beste film?

- 2012 tror jeg, den var i hvertfall spennende.
30. Hva gjorde du på bursdagen din?

- Bursdag med gode venner
31. Hvilken enkeltting/-person har gjort året mye mer tilfredsstillende?

-Sambo og pus <3
32. Hvordan vil du beskrive klesstilen din?
-klassisk og egentlig ganske kjedelig. Ulempen ved å bli en elefant på kort tid.
33. Hva har holdt deg i mental balanse?
- Sambo, jobb, sunn mat og trening.
34. Hvilken kjendis likte du best?

-Ingen
35. Hva i politikken har opprørt deg mest?

-Ingenting
36. Hvem savner du?

- At Mamma, Pappa og bror bodde nærmere.
37. Hvem var den beste nye personen som kom inn i livet ditt?

-Pus
38. Fortell en viktig livsvisdom du har lært i år?

-Ingenting
39. En sangtekst som oppsummerer året.

-Nja...kommer ikke på noen.

No comments: