Wednesday, January 19, 2011

Hverdagsluksus

Min bedre halvdel koser seg på Holmekollen park hotel i tre dager, har jeg laget min egen luksus i dag (trenger ikke nevne at jeg skal ligge på hotell hele helga).
To makroner fra Pascal, en med 70 % sjokolade og chili, og den andre med pistasj. Mmm..

 Matlysten er enda ikke på topp, og i morgen blir det endelig jobb igjen. Ikke fordi jeg er frisk, men fordi jeg har en del ting å fikse før messa i helga. Sushi er faktisk billigere, enn at jeg skulle ha laget middag bare til meg. Gleder meg til middag!
Sakana sushi i horestrøket har etter min mening verdens beste sushi. I hvertfall Oslos beste sushi.
Jeg dro innom Acne i Hegdehaugsveien for å levere støvlettene som de har gitt meg feil (str 38 er svømmeføtter for meg). Jeg la på 30 kr i parkering, og hadde fått bot da jeg kom tilbake etter fem minutter. 500kr takk. Jeg fikk bot forrige måned og, skikkelig surt. I hvertfall når jeg har betalt..

Resten av dagen går til hjemmekontor, vaske tøy og pakke litt til jeg skal dra i helga.

No comments: