Sunday, February 27, 2011

Ja, hvorfor skal jeg flytte?

Har fått noen spørsmål om hvorfor jeg skal flytte til Stockholm. Jeg skal på utenlandstjeneste i forbindelse med jobb i 3 måneder. Ikke noe mer spennende enn det altså. Jeg skal jobbe på hovedkontoret til det konsernet jeg jobber for. Jeg gleder meg, men gruer meg også. For det første har de arbeidsdag til kl 17 (ikke at jeg slutter før det her hjemme). For det andre har jeg blitt innkallt til hundre møter allerede. Ser for meg en hektisk periode, men lærerik!
Jeg har aldri vært i Stockholm, så hvis noen har tips om resturanter, frisører, butikker, ting å se, spa, treningssenter, eller annet- så kom med dem!!

Jeg drar til uka, og har ikke pakket noe. I første omgang skal jeg bare være der til fredag. Da skal jeg til Oslo igjen, siden vi har billetter til ski-VM.
Vi hadde planer om USA ferie, men usikker på om det blir råd til det nå mtp. at jeg og sambo skal pendle frem og tilbake. Går en del penger på det..
Jeg har også planer om å besøke en kollega/venninne i Roma mens jeg er i Stockholm.

4 comments:

Irene said...

Det blir sikkert stas -- og St.holm er en nydelig by!

Allis i Eventyrland said...

Ahaa, så spennende :) Håper du kommer til å trives!

kate said...

beklager sent svar......noen annen dag du kan?ser du skal ut og reise

Strikkelaura said...

Jeg gleder meg veldig. Er spesiellt spent på å se leiligheten :)