Monday, March 28, 2011

LCHF burger fra Max

I går da jeg kom hjem fra Oslo orket jeg ikke å lage mat. Bestemte meg derfor å dra innom Max for å kjøpe en lavkarbo-burger, den var utrolig god!
Brødet er salatblader, og inni er det hamburger, tomat, ost, løk og dressing. Ved siden av burgeren kan du velge salat, gulrøtter eller pommfrits, jeg valgte salat.
Max kjeden åpner sjappe i Burger King sine gammle lokaler i grensen.

Denne uka har jeg gått ned 1 kg, overraskende. Synes helga (som var veldig hyggelig), inneholdt for mye vin.
Tilsammen har jeg gått ned 3.7kg på fem uker, som gir vektnedgang på cirka 0.750kg i snitt.

Jeg var en kjapp tur innom jobben i morges, der jeg ble sendt hjem av sjefen. Jeg er syk, har hostet siden torsdag, men i dag er det helt krise. Vondt i halsen, bryste, hodet, kroppen og tette bihuler. Hadde tenkt å sove når jeg kom hjem, men fant ut at vaskemaskinen var ledig og at jeg skulle bake lavkarbobrød.
Klærene mine er ferdig om 1 t, da skal jeg lese bok i èn time. Før moren til hun som eier leiligheten jeg bor i Stockholm, kommer for å hente posten hennes.

No comments: