Wednesday, April 06, 2011

Didriksson

(Bilder fra stadium.se og privat)
Her i Stockholm er Didriksson kjempe populært. Jeg hadde litt kjennskap til Didriksson fra før, fra barneklær. Har lest en artikkel om at Didriksson sine parkedresser vant best i test tidligere i vinter.

Jeg trengte ny allversjakke, til når det regner her i Stockholm, til å gå tur i skogen med o.l.
Valget fallt på denne jakken fra Didriksson, fordi den er feminin og innsvinget. Bildene blir bare feil, og jeg fikk ikke tatt noen fine bilder av meg med jakken på.
Jakken går litt under rumpa, og svinger seg fint til kroppen.
Den er både vann og vindtett.

Prisen er også veldig veldig bra 1300SEK (cirka 1000NOK), det var derfor helt uaktuellt å kjøpe Bergans eller Norrøna.

Jeg er SÅ fornøyd!

Etter jobb i dag, gikk jeg en liten runde på Kungsholmen, der ligger det en thaisjappe som driver med alle mulige behandlinger. Jeg gikk inn for å høre om de hadde tid til pedikyr, og det hadde de om 30 minutter. For 200kr har jeg fått kjempe fine føtter og negler.
Ble så fornøyd at jeg bestillte en slags migrenemassasje på tirsdag, var UTROLIG mange massasje kunder der. De må jo tyde på at de er flinke.

1 comment:

Hilde N said...

Oj, dette var jo virkelig to fantastiske kupp! Du må blogge mer om dette behandlingsstedet - høres jo ut som det er stedet å besøke på langhelger i Stockholm!