Saturday, May 07, 2011

It's all about lips


                                     MAC Fanfare

                                                    Chanel BOY

Mine to favoritter om dagen, Chanel Boy (som de fleste kjenner nå), veldig diskre og MAC Fanfare som er litt mer rød. Fine til hver sitt bruk.
Jeg bruker sjeldent leppestift, og de gangene jeg gjør det liker jeg nøytral farge. Foretrekker heller øyenskygge enn sterk leppestift (man skal ikke kombinere farget øyenskygge med sterk farget leppestift).
Klarte å kakke av toppen på Fanfare i det jeg tok bildet, vinduskarmen fikk seg en fin farge...

Det har vært et kjempe nydelig vær i Stockholm i dag. Starte dagen med 30 min løping, klare nå å løpe 28 min sammenhengende som er ny rekord. Ikke mange uker siden jeg såvidt klarte å løpe 2 min sammenhengende. Løping er kjempe gøy!

Mitt LCHF kosthold går fortsatt bra, jeg har stått på sted og hvil i noen uker. Gjorde nye målinger hos min PT for noen uker side, som viste enda mer ned i fettprosent, masse ned på lår og en del på magen. Veldig fornøyd. Har også bestillt meg time på Dr Sofie Hexberg klinikken i Sandvika . Målet er ikke bare å få bedre forståelse for LCHF, men å kutte ut de forebyggende tablettene jeg bruker for migrene. Nå til sommeren er det 5 år siden jeg begynte på forebyggende tabletter, har det vært veldig kjekt om jeg klarte meg uten de.

No comments: