Wednesday, June 15, 2011

Svar på prøver og iHerb shopping!!

I går var jeg på Dr. Hexebergs klinikk igjen. Fikk svar på alle blodprøvene jeg tok for èn måned siden.
Mange av prøvene var bra, så det er positivt. Blandt annet var lever, nyrer, insulin nivået, blodprosent, risiko for hjerte og karsykdomer, og kolesterol meget bra!

Det som ikke var bra var at stoffskiftet mitt er enda ganske lavt, så skal dobble dosen to ganger i uka. Det er høy dose!
Magnesium, D-vitamin, Selen og Sink var også veldig alvt, så her skal jeg begynne med tilskudd.
Skal tilbake i slutten av august, håper prøvene er bedre da.

Det som også var positivt er at jeg har gått ned nesten 3 kg i fett på èn måned. Hurra!!

Vitaminer er dyrt i Norge, derfor bestillte jeg alt fra iHerb, der fikk jeg alt for under 200 kroner!!
Jeg har bestillt fra iHerb i flere år og er kjempe fornøyd med produktene og leveringen.

Ved å bruke kode IHA041får du $5 i rabatt på din første ordre.

Jeg "slang" også en ny Cocosa opp i sammen med vitaminenen. Koster under halvparten av hva den gjør i Norge.

No comments: