Thursday, September 01, 2011

Kolonihage venting

(Foto: hjemmestkolonihage)

Jeg og Sambo står på venteliste på fire av Oslos kolonihager, det laveste tallet vi har er nr. 722.
Det er bare å smøre seg med tålmodighet. Rykten sier at det går mmyyeee fortere om vi skaffer oss et barn. Holder det ikke med en kattunge da? ;-)

Bildet er av Portveien 2 som sikkert mange kjenner igjen. Vi står også på venteliste der, Hjemmets kolonihage.

Kneet mitt har blitt bitte litt bedre, men er fortsatt veldig vondt. Føles ut som at det aldri skal bli bedre. Jeg er dritt lei av å sitte inne, så i kveld trykker jeg i med to paraglin forte og drar på middag hos kusina mi. Jeg har for anledningen pyntet meg med en av høstlakkene fra OPI, oppdatering kommer i neglelakkbloggen!

4 comments:

Snart tretti said...

Så gøy! ;) Vi skal til en kollegas kolonihage i dag for å feire bursdag. Kanskje jeg blir frelst og må sette meg på liste? :)

I & du... said...

Kolonihager er det lite av her på vestlandet, men det ser utrolig koslig ut :) Lykke til med ventelisten.

Lykkelinn said...

Fine Portveien!

Vi har trillet endel gjennom rodeløkka kolonihage i sommer, siden det ligger mellom oss og helsestasjonen. SÅÅ koselig! Tenker ofte at hvis vi så for oss å bli værende i byen resten av livet, så skule vi også stå på venteliste. Håper det ikke er lenge tilmdet blir deres tur!

Strikkelaura said...

Tusen takk alle sammen :)

Jeg bare håper vi får kolonihage før vi flytter fra Oslo!